Reparație “de lux” și panouri publicitare date în arendă pe gratis. Acestea sunt puținele din încălcările depistate la Întreprinderea Municipală ”Gospodăria Comunală Rîșcani” în urma auditului pe perioada 2017-2019.

  În cadrul misiunii de audit a fost depistat un contract de arendă din martie 2017 privind chiria a 3 panouri publicitare pentru o perioadă de 3 luni, încheiat cu o persoana fizică.  Costul chiriei panourilor publicitare conform contractului respectiv constituie câte 4500 lei/lunar, dar pentru care nu au fost calculate venituri în anul 2017 și nu au fost încasate mijloace bănești din acest contract pana la ziua de astăzi.

Un an mai târziu, administrația de atunci a ÎM ”Gospodăriei Comunale Rîșcani” a decis să repare garajul întreprinderii. Cu acest scop s-au achiziționat materiale de construcție în valoare de 105 200 lei. Costul lucrărilor însă, achitate la 3 persoane fizice, au fost de două ori mai mari decât costul materialelor, adică de 203 468 lei.

Trebuie de menționat că actul de predare a lucrărilor de reparație așa și nu a fost identificat în cadrul întreprinderii.

Acestea sunt doar câteva din neregularitățile depistate,  prezentate în cadrul ședinței consiliului primăriei orașului Riscani. Tot în cadrul ședinței consilierii au votat să fie împuternicit președintele consiliului de administrare al  ÎM ”Gospodăriei Comunale Rîșcani”   pentru a sesiza procuratura anticorupție nord și procuratura r-lui Rîșcani.

Vom reveni cu detalii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here