La moment nu sunt sondaje deschise!

» Arhiva Sondaje Online
Funcții vacante

AVIZ

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef Secția Construcție, Gospodărie Comunală și Drumuri.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 21 iulie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

Scopul general al funcţiei: Contribuie la dirijarea și coordonarea eficientă a activității autorității administrației publice în domeniul construcției prin implementarea procedurilor moderne.

Sarcinile funcției:

     1. Alcătuirea, sistematizarea și coordonarea tuturor informațiilor necesare pentru lucrările de proiectare.:

-  Coordonează procesul de colectare a datelor necesare pentru proiectări;

-  Participă nemijlocit la petrecerea tenderelor referitoare la lucrările de proiectare;

-  Duce evidența termenelor de achitare pentru lucrările de proiectări executate;

        -  Participă nemijlocit la petrecerea expertizelor tehnice a diferitor obiecte (școli, grădinițe ș.a.).

     2. Elaborarea materialelor ce țin de pregătirea proiectelor spre expertizare și verificare.:

- Înaintează documentele necesare pentru verificarea și expertizarea proiectelor către instituțiile corespunzătoare;

-  Duce evidența executării în termen a lucrărilor de verificare și expertizare;

- Duce controlul asupra efectuării la timp a achitării serviciilor prestate de organizațiile corespunzătoare;

-  Informează Președintele raionului despre mersul lucrărilor.

3. Coordonează procedurile de verificare a devizelor, ofertelor participante la licitații și tendere:

- Coordonează lucrul angajaților subordonați la procedurile de verificare a documentelor de deviz, a participanților la tender, licitații ș.a.;

-  Comunică rezultatul petrecerii verificărilor participanților în caz de erori;

-  Participă ca membru al comisiilor de lucru la petrecerea tenderelor, ședințelor de   licitație ș.a.

-  Acordă ajutor administrației publice locale la alcătuirea documentației de dare în exploatare a obiectelor construite sau reparate;

- Solicită de la responsabilii primăriilor date referitoare la valorificarea surselor alocate.

4. Acordarea asistenței metodologice în domeniul construcției, gospodăriei comunale și drumuri:

- Consultă colaboratorii secției pe probleme ce țin de construcție, gospodărie comunală și drumuri;

- Acordă asistență metodologică autorităților publice locale de nivelul I, directorilor de școli, grădinițe în domeniul pregătirii documentelor pentru licitații, tendere;

- Examinează petițiile cetățenilor în domeniul său de activitate și pregătește răspunsurile la ele, în caz de necesitate organizează deplasări la fața locului;

- Ține evidența termenelor de examinare a petițiilor și a adresărilor parvenite în secție;

- Duce evidența timpului de muncă a angajaților secției, a buletinelor medicale.

5. Implementarea procedurilor de dezvoltare profesională a funcționarilor publici din cadrul secției subordonate:

-  Planifică procesul de identificare și analiză a necesităților de instruire a funcționarilor publici din subordine și stabilește tematicile prioritare de instruire;

-  Asigură participarea colaboratorilor din secția subordonată la cursurile de instruire oferite de Academia de Administrare Publică, la stagii, seminare, conferințe oferite de către alte organizații, naționale sau internaționale.

6. Organizarea sistemului de control intern managerial.

 

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază - 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea limbii române şi a limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare în domeniul construcției;

Experienţă profesională: minimum 4 ani în domeniul de activitate, prealabil experiență în Administrația Publică 2 ani.

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova în domeniul Administrației Publice locale;
  • cunoașterea legislației în domeniu;
  • cunoaşterea modului de funcţionare al unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

Abilităţi: abilităţi de analiză, sinteză și planificare, de elaborare a documentelor, de monitorizare și evaluare, de organizare și coordonare, luarea deciziilor corespunzătoare, soluţionare a problemelor, comunicare eficientă, lucru în echipă.

Atitudini/Comportamente:respectarea drepturilor și a intereselor legitime ale persoanelor fizice și juridice, profesionalism, competență și spirit de iniţiativă, diplomaţie, aptitudini organizatorice și disciplina de muncă, abordarea problemelor în mod creator, flexibilitate, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

Bibliografia concursului

 

Constituţia Republicii Moldova

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158 /2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
  • Legea nr. 16/2008 cu privire la conflictul de interese;
  • Legea nr. 721/1996 privind calitatea în construcții;
  • Legea nr. 509/1995 drumurilor;
  • Hotărârea Guvernului nr. 1468/2016 privind aprobarea listelor drumurilor publice naționale și locale din Republica Moldova;
  • Legea nr. 186/2008 securității și sănătății în muncă;
  • Legea nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție;
  • Hotărârea Guvernului nr. 285/1996 privind aprobarea regulamentului de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente;
  • Legea nr. 199/2010 cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică.

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:

  • Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
  • Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrativă;
  • Legea nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
  • Legea nr.764/2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova.

 

 

***************

AVIZ

 

Consiliul Raional Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de șef al Instituției Medico-Sanitare Publice „Centrul de Sănătate Rîșcani” și „Centrul de Sănătate Costești”.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform  Regulamentului privind numirea în funcție pe bază de concurs a șefilor instituțiilor medico-sanitare publice centre de sănătate din raion se depun până la 22 iulie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00, e-mail: efrimalina@gmail.com.

Condiţiile de participare la concurs:

La concursul pentru ocuparea unei funcţii vacante poate participa orice persoană care întruneşte următoarele condiţii de bază:
   1)deţine cetățenia Republicii Modova;
   2) are studii superioare/de licenţă medicale, studii  de masterat în managementul sănătăţii publice/management organizaţional/ administrare. Pentru candidatul cu studii în alte domenii decât cel medical (management organizaţional/administrare etc.), studiile de masterat în managementul sănătăţii publice sunt obligatorii;
    3) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
    4) are capacitate deplină de exerciţiu;
    5) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    6) nu are antecedente penale pentru săvârşirea unei infracţiuni din categoriile: infracţiuni contra păcii şi securităţii omenirii, de război, contra vieţii şi sănătăţii persoanei, contra libertăţii, cinstei şi demnităţii persoanei, privind viaţa sexuală, contra familiei şi minorilor, contra sănătăţii publice şi convieţuirii sociale, contra patrimoniului, contra securității publicii și ordinii publice, contra bunei desfășurări a activității în sfera publică, contra autorităților publice și a securității de stat, infracțiuni economice, infracțiuni de corupție în sectorul privat.

7) are o vechime în muncă de cel puţin 5 ani de activitate în domeniu;

8) nu a atins vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă.

La înscrierea pentru concurs, candidaţii depun un dosar, care include următoarele:
    1) cererea de participare la concurs, cu menționarea postului solicitat;
    2) copia actului de identitate;
    3) copiile diplomelor de studii universitare de licență, masterat, doctorat, postdoctorat, precum și anexele la diplome, după caz;
    4) copiile altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri;
    5)actele care atestă vechimea în muncă;
    6) declaraţia pe propria răspundere că nu are antecedente penale și că nu a fost tras la răspundere penală pentru comiterea infracțiunilor stipulate în pct. 6 la condițiile de bază din prezentul anunț;
    7) adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
    8) curriculumul vitae, cu includerea a cel puțin două persoane de referință, menționând datele de contact ale acestora, care vor accepta să fie contactate de către comisia de concurs pentru confirmarea competențelor profesionale ale candidatului;
    9) copia certificatului de căsătorie sau copiile documentelor care atestă schimbarea numelui (după caz);

10) declarația pe propria răspundere privind existența unui potențial conflict de interese sau absența conflictului de interese;

11) scrisoare de motivare personală pentru ocuparea funcției de șef al instituției medico-sanitare publice.
 

 Copiile documentelor prezentate sunt autentificate notarial sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a confirma veridicitatea lor. 

 

******************

AVIZ

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior Secția Economie.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 20 iulie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

Scopul general al funcţiei:Contribuirea la elaborarea și implementarea politicilor de stat în dezvoltarea social-economică a raionului prin elaborarea strategiilor, planurilor de dezvoltare social-economică, programelor, directivelor prioritare de perspectivă, analiză, monitorizare și evaluare a acestora pentru eficientizarea activității autorității publice.

Sarcinile funcției:

         1. Analizează și evaluează proiectele documentelor de politici elaborate și promovate de către Consiliul raional în aspectul concordanței acestora în cadrul de planificare bugetară:

  • Înaintează propuneri de perfecționare a cadrului normativ pe domeniul său de activitate;
  • Acordă asistență metodologică primăriilor, agenților economici și organizează activitățile de actualizare și perfecționare a documentelor de politici promovate de Consiliul raional;

           2.Coordonarea procesului de analiză, monitorizare și evaluare a implementării programelor de dezvoltare, prezentarea rapoartelor Consiliului raional, Președintelui raionului și autorităților administrației publice centrale și locale:

-   Analizează situația generală a dezvoltării social-economice în raion, structura și starea potențialului complexului industrial, agricol, energetic, transporturilor și comunicațiilor sferei de deservire socială;

-   Elaborează periodic pronosticul de dezvoltare social-economică a raionului;

-   Elaborează planul de măsuri orientate spre asigurarea dezvoltării social-economice a localității din raion în strânsă conlucrare cu agenții economici din teritoriu și șefii direcțiilor, secțiilor Consiliului raional;

-   Organizează procesul de colectare și sinteză a informației prezentate de primării, direcțiile, secțiile și serviciile Consiliului raional privind realizarea prevederilor Programelor Naționale și locale;

-   Asigură pregătirea și prezentarea rapoartelor de evaluare și de progres cu privire la implementarea Strategiei Naționale de Dezvoltare, planului acțiunilor privind ocuparea forței de muncă;

-   Acordă ajutor autorităților pulice locale de nivelul I la elaborarea programelor de dezvoltare socială și economică;

3. Coordonarea procesului de analiză a tendințelor evoluției sărăciei în raion:

-  Participă la crearea și gestionarea bazei de date pentru monitorizarea sărăciei în raion;

- Consultă autoritățile publice locale de nivelul I în domeniul colectării, întroducerii în baza de date, verificării indicatorilor social-economici;

- Participă la organizarea și monitorizarea seminarelor și altor activități cu autoritățile administrației publice centrale și locale privind gestionarea bazei de date pentru reducerea sărăciei.

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază - 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare 

Experienţă profesională: minimum 6 luni în instituții publice de stat.

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova în domeniul corespunzător sau al Administrației Publice;
  • cunoaşterea modului de funcţionare al unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

Abilităţi: abilităţi de analiză, sinteză și planificare, de elaborare a documentelor, de monitorizare și evaluare, de organizare și coordonare, luarea deciziilor corespunzătoare, soluţionare a problemelor, comunicare eficientă, lucru în echipă.

Atitudini/Comportamente:respectarea drepturilor și intereselor legitime ale persoanelor fizice și juridice, profesionalism, competență și spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

Bibliografia concursului

 

Constituţia Republicii Moldova

 

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158 /2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
  • Legea nr. 16/2008 cu privire la conflictul de interese;
  • Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional;
  • Legea nr. 100/2017 cu privire la actele normative;
  • Hotărârea Guvernului 176/2011 cu privire la aprobarea metodologiei de elaborare a programelor de dezvoltare strategică ale autorităților administrației publice centrale;
  • Legea nr. 181/2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar - fiscale;
  • Legea nr. 199/2010 cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică.

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:

  • Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
  • Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrativă;
  • Legea nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
  • Legea nr.764/2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova.

***************

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Administrație Publică.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 ianuarie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

 

Scopul general al funcţiei:Înfăptuiește încorporarea cetățenilor din raionul Rîșcani în Serviciul Alternativă.

Sarcinile funcției:

1.Informarea recruţilor despre existenţa serviciului civil şi despre posibilitatea încorporării, despre drepturile şi obligaţiile ce le revin.

Recepționarea cererilor motivate din partea cetăţenilor privind scutirea de serviciul militar în termen şi încorporarea în serviciul civil, verifică veridicitatea motivelor invocate şi înştiinţează despre aceasta comisiile teritoriale de recrutare şi încorporare în serviciul militar şi cel civil.

- Duce evidența numărului recruților informați;

- Duce evidența numărului de cereri recepționate, elaborate conform legislației;

- Note informative transmise la comisia de recrutare și încorporare în serviciul militar și cel civil.

 

2. Prezentarea actelor cetăţenilor încorporaţi în serviciul civil comisiei teritoriale pentru serviciul civil.

  • Duce evidența numărului de acte prezentate, calitatea lor.

 

 3. Îndreptarea cetăţenilor spre locul de îndeplinire a serviciului civil şi spre centrele de instruire pentru pregătire profesională specială. Efectuarea, în comun cu serviciul de plasare în câmpul muncii, atestarea locurilor de muncă pentru asigurarea îndeplinirii serviciului civil în corespundere cu cerinţele prezentei legi.

- Duce evidența numărului de cetățeni îndreptați spre locul îndeplinirii serviciului și centrele de instruire;

- Duce evidența numărului de locuri atestate.

 

4. Ținerea la evidenţă a cetăţenilor care îndeplinesc serviciul civil şi a celor trecuţi în rezerva serviciului civil, elaborarea  dărilor de seamă statistice în modul stabilit de organele statistice de stat.

- Registrul de evidență a cetățenilor;

- Dări de seamă elaborate și prezentate.

 

5. Organizarea controlului asupra îndeplinirii serviciului civil.

- Numărul de Note informative cu privire la rezultatele controalelor.

 

6. Remiterea organelor de urmărire penală a materialelor privind cetăţenii care se eschivează de la încorporare şi de la îndeplinirea serviciului civil.

- Numărul de materiale remise organelor de urmărire penală.

 

7. Ținerea la  evidenţă a activităţii şi a deciziilor adoptate de comisiile de recrutare-încorporare şi de Comisia de Stat pentru încorporare. Generalizarea materialelor privind organizarea pregătirii prealabile și multilaterale a populației, a obiectelor economiei naționale, forțelor Protecției Civile a raionului pentru desfășurarea acțiunilor în cazul apariției pericolului situațiilor excepționale și în condițiile lor.

  • Registrul de evidență a activității și a deciziilor adoptate, completat;
  • Numărul de materiale elaborate.

 

 Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază : 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare

  • Experienţă profesională: minimum 6 luni în domeniul Serviciului de Alternativă

 

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniul Serviciului Alternativă;
  • cunoașterea politicii de stat în domeniul Serviciului de Alternativă;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

 

Abilităţi:

  • abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

 

Atitudini/Comportamente: 

  • respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 Bibliografia concursului

 

Constituţia Republicii Moldova;

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  • Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009, privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158 – XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.
  • Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:

 

  • Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
  •  Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese.

 

 

***********************

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Administrație Publică.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 ianuarie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

 

Scopul general al funcţiei:Înfăptuiește încorporarea cetățenilor din raionul Rîșcani în Serviciul Alternativă.

Sarcinile funcției:

1.Informarea recruţilor despre existenţa serviciului civil şi despre posibilitatea încorporării, despre drepturile şi obligaţiile ce le revin.

Recepționarea cererilor motivate din partea cetăţenilor privind scutirea de serviciul militar în termen şi încorporarea în serviciul civil, verifică veridicitatea motivelor invocate şi înştiinţează despre aceasta comisiile teritoriale de recrutare şi încorporare în serviciul militar şi cel civil.

- Duce evidența numărului recruților informați;

- Duce evidența numărului de cereri recepționate, elaborate conform legislației;

- Note informative transmise la comisia de recrutare și încorporare în serviciul militar și cel civil.

 

2. Prezentarea actelor cetăţenilor încorporaţi în serviciul civil comisiei teritoriale pentru serviciul civil.

  • Duce evidența numărului de acte prezentate, calitatea lor.

 

 3. Îndreptarea cetăţenilor spre locul de îndeplinire a serviciului civil şi spre centrele de instruire pentru pregătire profesională specială. Efectuarea, în comun cu serviciul de plasare în câmpul muncii, atestarea locurilor de muncă pentru asigurarea îndeplinirii serviciului civil în corespundere cu cerinţele prezentei legi.

- Duce evidența numărului de cetățeni îndreptați spre locul îndeplinirii serviciului și centrele de instruire;

- Duce evidența numărului de locuri atestate.

 

4. Ținerea la evidenţă a cetăţenilor care îndeplinesc serviciul civil şi a celor trecuţi în rezerva serviciului civil, elaborarea  dărilor de seamă statistice în modul stabilit de organele statistice de stat.

- Registrul de evidență a cetățenilor;

- Dări de seamă elaborate și prezentate.

 

5. Organizarea controlului asupra îndeplinirii serviciului civil.

- Numărul de Note informative cu privire la rezultatele controalelor.

 

6. Remiterea organelor de urmărire penală a materialelor privind cetăţenii care se eschivează de la încorporare şi de la îndeplinirea serviciului civil.

- Numărul de materiale remise organelor de urmărire penală.

 

7. Ținerea la  evidenţă a activităţii şi a deciziilor adoptate de comisiile de recrutare-încorporare şi de Comisia de Stat pentru încorporare. Generalizarea materialelor privind organizarea pregătirii prealabile și multilaterale a populației, a obiectelor economiei naționale, forțelor Protecției Civile a raionului pentru desfășurarea acțiunilor în cazul apariției pericolului situațiilor excepționale și în condițiile lor.

  • Registrul de evidență a activității și a deciziilor adoptate, completat;
  • Numărul de materiale elaborate.

 

 Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază : 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare

  • Experienţă profesională: minimum 6 luni în domeniul Serviciului de Alternativă

 

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniul Serviciului Alternativă;
  • cunoașterea politicii de stat în domeniul Serviciului de Alternativă;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

 

Abilităţi:

  • abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

 

Atitudini/Comportamente: 

  • respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 Bibliografia concursului

 

Constituţia Republicii Moldova;

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  • Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009, privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158 – XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.
  • Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:

  • Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
  •  Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese.

 

 

 

******

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor temporar vacante de șef cancelarie și secretar-dactilograf, Serviciul Secretariat.

Doritorii pot să se adreseze, până la data de 18 decembrie 2019, cu CV-ul în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

 

Scopul general al funcţiei șef cancelarie: contribuirea la eficientizarea activității autorității publice prin organizarea ritmică (primirea, expedierea, înregistrarea și controlul corespondenței)  a lucrului cu documentele.

 

Scopul general al funcţiei secretar-dactilograf: dactilografierea și corectarea textelor, monitorizarea poștei electronice.

 

Atribuțiile de serviciu ale șefului serviciu secretariat

 

              1.      Completează formularele de evidență a actelor de intrare și ieșire;

2.      Organizează și duce evidența actelor în zilele de primire și îndeplinește sarcinile apărute;

3.      Primește și ține la evidență toată corespondența de intrare și ieșire, prezintă    președintelui și vicepreședinților raionului pentru avizare;

4.      Transmite corespondența avizată de președintele raionului șefilor de direcții, secții, servicii și altor funcționari de conducere și execuție spre executare;

5.      Monitorizează executării  documentelor în termenii stabiliți.

6.      Monitorizează și prezintă lunar la contabilitate registrul trimiterii efectelor poștale;

7.      Monitorizează registrul actelor emise de președintele raionului și transmite pentru publicare în Registrul actelor locale.

Sus


 

 

-------------------------------------------
ONG-uri Raionale

-------------------------------------------

 

 

 

 

https://calm.md/img/nopicsmall_ro.png

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

https://declaratii.ani.md/searchDeclarations/index

 

                                                              https://actelocale.gov.md/ral/search?apl=19321

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: www.riscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: (+373)7992411

Total vizitatori: 2003
Vizitatori ieri: 286
Vizitatori azi: 190
Online: 12