La moment nu sunt sondaje deschise!

» Arhiva Sondaje Online
Anunţuri
Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Administrație Publică.
Publicat: Joi, 02 ianuarie 2020 de Serviciul Resurse Umane

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Administrație Publică.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 ianuarie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

Scopul general al funcţiei:Înfăptuiește încorporarea cetățenilor din raionul Rîșcani în Serviciul Alternativă.

 

Sarcinile funcției:

1.Informarea recruţilor despre existenţa serviciului civil şi despre posibilitatea încorporării, despre drepturile şi obligaţiile ce le revin.

Recepționarea cererilor motivate din partea cetăţenilor privind scutirea de serviciul militar în termen şi încorporarea în serviciul civil, verifică veridicitatea motivelor invocate şi înştiinţează despre aceasta comisiile teritoriale de recrutare şi încorporare în serviciul militar şi cel civil.

- Duce evidența numărului recruților informați;

- Duce evidența numărului de cereri recepționate, elaborate conform legislației;

- Note informative transmise la comisia de recrutare și încorporare în serviciul militar și cel civil.

 

2. Prezentarea actelor cetăţenilor încorporaţi în serviciul civil comisiei teritoriale pentru serviciul civil.

  • Duce evidența numărului de acte prezentate, calitatea lor.

 

 3. Îndreptarea cetăţenilor spre locul de îndeplinire a serviciului civil şi spre centrele de instruire pentru pregătire profesională specială. Efectuarea, în comun cu serviciul de plasare în câmpul muncii, atestarea locurilor de muncă pentru asigurarea îndeplinirii serviciului civil în corespundere cu cerinţele prezentei legi.

- Duce evidența numărului de cetățeni îndreptați spre locul îndeplinirii serviciului și centrele de instruire;

- Duce evidența numărului de locuri atestate.

 

4. Ținerea la evidenţă a cetăţenilor care îndeplinesc serviciul civil şi a celor trecuţi în rezerva serviciului civil, elaborarea  dărilor de seamă statistice în modul stabilit de organele statistice de stat.

- Registrul de evidență a cetățenilor;

- Dări de seamă elaborate și prezentate.

 

5. Organizarea controlului asupra îndeplinirii serviciului civil.

- Numărul de Note informative cu privire la rezultatele controalelor.

 

6. Remiterea organelor de urmărire penală a materialelor privind cetăţenii care se eschivează de la încorporare şi de la îndeplinirea serviciului civil.

- Numărul de materiale remise organelor de urmărire penală.

 

7. Ținerea la  evidenţă a activităţii şi a deciziilor adoptate de comisiile de recrutare-încorporare şi de Comisia de Stat pentru încorporare. Generalizarea materialelor privind organizarea pregătirii prealabile și multilaterale a populației, a obiectelor economiei naționale, forțelor Protecției Civile a raionului pentru desfășurarea acțiunilor în cazul apariției pericolului situațiilor excepționale și în condițiile lor.

  • Registrul de evidență a activității și a deciziilor adoptate, completat;
  • Numărul de materiale elaborate.

 

 Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază : 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare

  • Experienţă profesională: minimum 6 luni în domeniul Serviciului de Alternativă

 

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniul Serviciului Alternativă;
  • cunoașterea politicii de stat în domeniul Serviciului de Alternativă;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

 

Abilităţi:

  • abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente:

  • respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

 Bibliografia concursului

Constituţia Republicii Moldova;

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  • Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009, privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158 – XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.
  • Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:

  • Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
  •  Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese.
Alte înregistrări
Publicat: Miercuri, 03 iunie 2020 de Secţia Economie
Întreprinderile mici și mijlocii vor fi susținute în procesul de digitalizare a afacerilor. Astăzi, în cadrul unui eveniment online a reprezentanților Ministerului Economiei și Infrastructurii (MEI) și Organizației pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM) ca răspuns la provocările la care au fost supuse companiile autohtone în perioada crizei epidemiologice și stării de urgență a fost lansat un nou instrument de suport a digitalizarii ÎMM-urilor. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 02 iunie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.62 din 02 iunie 2020, la 15 iunie curent se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 10.00, în sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 1. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 02 iunie 2020 de Secţia Economie
Formular de înregistrare la eveniment Organizația pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii învită toți antreprenorii interesați de noi soluții ecologice pentru afaceri, pe data de 03 iunie, 2020, ora 10.00, la Conferința de lansare a Programului național de ecologizare a ÎMM. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 29 mai 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.61 din 29 mai 2020, a fost abrogată dispoziţia Preşedintelui raionului nr.59 din 22 mai 2020, prin care era convoacată la 04 iunie curent şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Cu respect, Secretar al Consiliului Raional R.Postolachi Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 25 mai 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.59 din 22 mai 2020, la 04 iunie curent se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 10.00, în sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 1. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 15 mai 2020 de Serviciul Administraţie Publică
CTAS Rîşcani Vă informează că, în perioada 18 mai - 31 mai 2020 va activa în următorul regim: - În zilele de luni, marţi şi miercuri vor fi deserviţi solicitanţii/beneficiarii de pensii, alocaţii şi ajutor de deces; - În zilele de joi şi vineri vor fi deserviţi solicitanţii/beneficiarii de indemnizaţii de maternitate, indemnizaţii adresate familiilor cu copii şi paternale; - Zilnic, de luni pînă vineri, se deservesc persoanele fizice şi juridice, plătitori de contribuţii la bugetul asigurărilor sociale de stat Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 10 aprilie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 09 aprilie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Stimați #rîșcăneni, cu privire la situația pandemică din raion, Vă comunic următoarele: 1. potrivit hotărîrii Comisiei Situații Excepționale, bugetarii care au posibilitate să îndeplinească atribuțiile de serviciu de la distanță vor munci acasă, din data de 07.04 până la 17.04.2020; Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 25 martie 2020 de Secţia Economie
Consiliul raional Rîșcani Vă informează cu referire la disponibilitatea apelului "Subvenții în avans pentru imbunătățirea nivelului de trai si de muncă în mediul rural”, care corespunde solicitării privind construcția unui stadion în localitățile rurale. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 20 martie 2020 de Serviciul Resurse Umane
În baza deciziei Comisiei de concurs din data de 19 martie 2020, învingător al concursului privind ocuparea funcției vacante de administrator al Î.M. „Centrul Stomatologic Rîșcani” este desemnat dl Ojog Petru. Citeşte mai mult...

Rezultate 1 - 10 din 184
» Toate înregistrările
Sus


 

 

-------------------------------------------
ONG-uri Raionale

-------------------------------------------

 

 

 

 

http://calm.md/img/nopicsmall_ro.png

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

https://declaratii.ani.md/searchDeclarations/index

 

                                                              http://actelocale.gov.md/ral/search?apl=19321

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini
Nordul Moldovei

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: www.riscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: (+373)7992411

Total vizitatori: 1910
Vizitatori ieri: 301
Vizitatori azi: 97
Online: 10