La moment nu sunt sondaje deschise!

» Arhiva Sondaje Online
Anunţuri
A V I Z
Publicat: Luni, 09 decembrie 2019 de Serviciul Resurse Umane

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor temporar vacante de șef cancelarie și secretar-dactilograf, Serviciul Secretariat.

Doritorii pot să se adreseze, până la data de 18 decembrie 2019, cu CV-ul în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

 

Scopul general al funcţiei șef cancelarie: contribuirea la eficientizarea activității autorității publice prin organizarea ritmică (primirea, expedierea, înregistrarea și controlul corespondenței)  a lucrului cu documentele.

 

Scopul general al funcţiei secretar-dactilograf: dactilografierea și corectarea textelor, monitorizarea poștei electronice.

 

Atribuțiile de serviciu ale șefului serviciu secretariat

 

1.      Completează formularele de evidență a actelor de intrare și ieșire;

2.      Organizează și duce evidența actelor în zilele de primire și îndeplinește sarcinile apărute;

3.      Primește și ține la evidență toată corespondența de intrare și ieșire, prezintă    președintelui și vicepreședinților raionului pentru avizare;

4.      Transmite corespondența avizată de președintele raionului șefilor de direcții, secții, servicii și altor funcționari de conducere și execuție spre executare;

5.      Monitorizează executării  documentelor în termenii stabiliți.

6.      Monitorizează și prezintă lunar la contabilitate registrul trimiterii efectelor poștale;

7.      Monitorizează registrul actelor emise de președintele raionului și transmite pentru publicare în Registrul actelor locale.

8.      Elaborează nomenclatorul dosarelor pentru Aparatul Președintelui raionului;

9.      Perfectează și ordonează (de cusut, numerotat, ștampilat) documentele, conform nomenclatorului la sfârșitul fiecărui an.

 

Responsabilitățile șefului serviciului secretariat

 

1.      Răspunde de exercitarea atribuțiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislația în vigoare și Regulamentul intern al autorității publice;

2.      Răspunde pentru organizarea și ținerea corectă a lucrărilor de secretariat;

3.      Răspunde de controlul executării  și prezentării în termenii stabiliți a documentelor;

4.      Asigură ordinea și condițiile de lucru în anticameră și sălile de ședință.

 

 

 

 

Condiţii specifice:

 

Studii: superioare sau medii de specialitate

Experienţă profesională:experiență 6 luniîn cadrul unei instituții de stat

 

Cunoştinţe:

-         cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

-         cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;

-         cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

 

Abilităţi: lucru cu informațiile, documentele;  analiză și sinteză; consultare; instruire; control; elaborare a actelor, documentelor, comunicare eficientă, lucrul în echipă.

 

Atitudini/Comportamente:respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

VI. Mijloace de lucru/ echipament utilizat

 

-         Legea nr. 100/2017 cu privire la actele normative;

-         Hotărârea Guvernului nr.618/1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice şi de dispoziţie şi Instrucţiunii-tip cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în organele administraţiei publice centrale de specialitate şi ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova;

Telefon, fax, calculator, imprimantă

Alte înregistrări
Publicat: Miercuri, 25 martie 2020 de Secţia Economie
Consiliul raional Rîșcani Vă informează cu referire la disponibilitatea apelului "Subvenții în avans pentru imbunătățirea nivelului de trai si de muncă în mediul rural”, care corespunde solicitării privind construcția unui stadion în localitățile rurale. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 20 martie 2020 de Serviciul Resurse Umane
În baza deciziei Comisiei de concurs din data de 19 martie 2020, învingător al concursului privind ocuparea funcției vacante de administrator al Î.M. „Centrul Stomatologic Rîșcani” este desemnat dl Ojog Petru. Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 19 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
CTAS RÎŞCANI îşi sistează activitatea front oficiului începând cu 18 martie 2020. Angajaţii CTAS vor acorda consultaţii cetăţenilor la numerele de telefoane din oficii. Citeşte mai mult...
Direcția Asistență Socială și Protecție a Familiei Rîșcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist în problemele persoanelor în etate și cu dizabilități. Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 18 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
La data de 29 martie 2020, ultima duminică a lunii martie, la ora 2°°, pe întreg teritoriul republicii va avea loc trecerea la timpul “de vară” prin transferul acelor ceasornicului cu o oră înainte. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 13 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Conform Hotărârii Comisiei pentru Situații Excepționale a raionului Rîșcani din data de 10 martie 2020 Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 13 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.30 din 13 martie 2020, la 24 martie curent se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 10.00, în sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 4 Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 13 martie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Lista candidaţilor preselectați pentru participare la a doua etapă (interviul) a concursului privind ocuparea funcției vacante de administrator al Î.M. „Centrul Stomatologic Rîșcani” Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 12 martie 2020 de Secţia Economie
Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii a dat startul înscrierilor la Programul “Femei în Afaceri” Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 26 februarie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
La data de 29.02.2020, ora 12:00, în incinta Casei de Cultură Rîşcani, urmează a fi organizată o întâlnire cu cetățenii din raionul Rîșcani, de către Domnul Igor DODON, Președintele Republicii Moldova. Citeşte mai mult...

Rezultate 1 - 10 din 176
» Toate înregistrările
Sus


 

 

-------------------------------------------
ONG-uri Raionale

-------------------------------------------

 

 

 

 

http://calm.md/img/nopicsmall_ro.png

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

https://declaratii.ani.md/searchDeclarations/index

 

                                                              http://actelocale.gov.md/ral/search?apl=19321

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: www.riscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: (+373)7992411

Total vizitatori: 2609
Vizitatori ieri: 877
Vizitatori azi: 796
Online: 15